27 Ocak 2017 Cuma

Yüzüm artık daha uzun, çenem sivri çıkıntılığını kaybetti. fazla kilolarımdan ötürü oluşan gıdım ve yüzümde biriken katmanlar yüzümün tüm hatlarını kapattı. yanaklarım diriligini kaybetti, ve yer çekimine ayak uydurmuş durumda. şuan koltuğunu ağzımın içine sokmaya çalışan adamla çekişmeli bir mücadele içindeyiz. göbeğimin doğru düzgün sığmadığı bir koltukta oturuyorken gelip koltuğunu kucağıma kadar indirmek için direnmesi bu yolculuğun tüm atmosferini mahvediyor. seni aklıma kazıdım kır saçlı adam. zaten sürekli yonca evcimik sekiz on beş vapuru çalmaya çalışıyor. baya inatçılık gerektiren bir yolculuk yani. oysaki ben camdan gizli gizli kendimı inceleyip ben ne ara buna dönüştüm diyordum. dudak kenarlarım sarkmış, göbeğim ayrı bir hükümdarlıga sahip. saçlarım olabildiğince bakımsız duruyor. biraz da soğuk zaten. evden yine mutlu olmaya çalışarak ayrılmışım. Neden hep bu melankoli? bu yanımı neden hiç atamıyorum? atmak istemiyor muyum cidden? bunu bana acı çekmeyi hayatının merkezine almış bir adam söylemişti "acı çekmekten zevk alıyorsun", kendinden bir cümleyi söylediğini aylar sonra anlamıştım. Ve kendine söylemeye çekindiği cümleyi bana yakıştırmaya kalktığı için onun ne kadar çaresiz olduğunu sonraları fark ettim. ben cidden acı çekmekten zevk mi alıyordum, ben bu acıları umursamamayı öğrenip hayatımdan atmalı mıydım? insanlar kanlarını en fazla nereye kadar akıtabilir? bir şeyleri kaybetmek üzere olduğumu hissediyorum. beni ayakta tutan hayallerimden vazgeçtim. yirmi üç kromozomluk paylarından dolayı teşekkür edip hayatlarında beni yok etmiş veya yok etmek isteyen insanlardan vazgeçtim, vazgeçiyorum, kavgalardan her zaman kacmisimdir ve onların kavgası benim varlığım sürene kadar devam edecek sanırım. ne kadar iğrenç olduklarını göremiyorlar. Ben daha kanımdaki bu iğrençliğe bir şey yapamazken dünyayı kurtaran hayallerimi gerçekleştiremem. o yüzden hayallerimde olduğum pek de super olmayan guclerimi ve kahramanliklarimi da unutmak için savaş veriyorum. Ben bi savaşın ortasında yaşamaya alışkın değilim.  ben onlar kadar güçlü ve saldırgan değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder