4 Nisan 2017 Salı

odanın kapısını yumruklamak, duvarlara elime ne geçerse fırlatmak istiyorum. sonrasında belki camdan atlarım. evim dördüncü katta, sürtüklerin meskeni bir pavyon gibi. gece perdeler açık soyunuyorlar. anne eliyle takılmış perdeleri kimse umursamıyor. büyürken sesini duyduğum ve hayran olduğum adam bıyık bırakmış. erkeklerin ben büyüdüm deme şekli, ağza giren bıyıktan düşen kıl taneleri. köpek dişim dilimi kesti, artık konuşmuyorum. kimin başına ne gelirse gelsin. boka düştüklerinde tutup ellerinden kaldırmaya çalışırsan o bok kuyusuna seni çeker buradaki orospular. orospu kelimesi göze batıyormuş, öyle mi cidden? bu kelime sizi rahatsız mı ediyor, film sitelerinde kenarda çıkan fotoğraflar? kadınların toplandığı o günlerde kocalarının cinsel güçlerini abartarak anlatan kadınlar namus budalalığı mı yapıyor? ya da dişiliğini kullandığını dillendirmekten çekinmeyen kızlar masumu mu oynuyor? iğrenç canlılarla aynı havayı soluyorsan sende iğrenç olursun. bugün dilimden zehir akıyorsa bu içinizdeki pislik dolu zehrinizden. bugün kelimelerimin arasında orospu da var. bugün bana tattırdığınız zehrinizi üzerinize kusuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder