20 Şubat 2016 Cumartesi

göbeğini şişirip dindiriyordu, kendini tanıma yollarını arıyordu belli ki, ciğerlerinin varlığından emin olmak için sigara içiyor ağrıyı hissettiğinde mutlu oluyordu. zamanla geçiyor ciğer acısı, sigara puroya dönüyordu. yemek borusundaki kasların hareketini hissetmek için şarap içiyordu sabahları. sabahlar güzel. sabahlar acı. sabah ayrılırsın evden, adam seni otobüse kadar bırakıp kendi yoluna gider. otobüsü bekleme nezaketi de gösterir hem de. kaçacak yeri olmadığından sabahı bekler gitmen için. yetişmesi gereken yerler olur. bazıları da kendine dokunup beyninde başkasını bulur. kendi iğrençliğinde yüzünü yıkar. insan yüzü ne acıdır dostlarım, benim gördüğüm yüzleri görebilseniz tüm aynaları kırar üzerine siyah kedileri oturturdunuz. üşüyorum dostlarım, sobadan golgesi vuran ateşte ısınmak yerine gölgesinden resimler çıkarıyorum. binaları köpeğe benzetiyorum, yoldan geçen gençlerin mutluluğunu izliyoruz. ben tüm adamları öldürüyorum, yüzlerine çiviler batırıyorum, kadınlar bedenlerini tanımak için karınlarını şişiriyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder