12 Temmuz 2015 Pazar

sadece oyuncağıyım tanrının.
canı sıkıldığı için var emiş beni,seni, bizi.
dizlerimi karnıma çekerek ölmek isterim,
en sıcak olan evimde hissetmek için.
parmakların hiç uyuştu mu?
tanrının neden işsiz olduğunu düşündün mü?
sözü olmayan melodilere şiirler uydurdun mu?
makamına hayran olduğun gün doğumu ninnini dinlemeden hiç uyudun mu?


alkolun kanıma karışmasını istiyorum. bazı insanları silip atmak, kendileri gibi iğrenç olan hatıralarıyla birlikte. iğrenç insanlar tanıyorum. bunun üzerine bir cümle bile yazamıyorum, hiç bir şey söylenmiyor bundan sonrasına, yakıştıramıyorum. parça parça cümleleri seviyorum. makyajını mahveden kadınların sadece birer "gördüğümü yaşayayım"cı olduğunu biliyorum. insanlar ne kadar basit. ne kadar üzücü. sadece bira alıp sahilde içmek istiyorum. belki sonra denize girip kaybolurum. kaybolmaya cesaret bulurum. alkolü cesaret verici olarak gören insanların on üç yaşındayken şarabı içebilmek için içine gazoz katarak içmiş olmaları... her insanın kendince dünyayı yorumlaması... ki güzel dünyamda portakal kokusunda sesleri var adamların, karnından çocukları patlıyor kadınların. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder