3 Haziran 2015 Çarşamba

"insan neden sarhoş olur?
insan kendini kaybetmek için sarhoş olur.
mükemmel teoriler, eski  bir alkolikten gelen.
ne zamandır içmiyorsun?
bir ay oldu mu, iki ay, üç?
bana iyi gelmendeki amaçsızlığı tartışalım yetmiş dakika.
neden yetmiş dakika?
sabahlar çuvala mı girdi?
güneş gerçekten anlattığın kadar güzel mi?
beni şişman gösteren çiçekli gömleğimi hatırlıyor musun?
ağladığımız günden kalan, o bankta.
yıktılar değil mi o parkı, yerine avm yapılamayacak kadar küçük mahalle arası parkını.
ne kadar da küçüktük.
ne kadar da saf, arı.
yeni sevgilim sence de sevimli değil mi?
senin kadar paranoyak değil,
ki sen de benim sevgilim olmadın hiç.
sevgili ne demek? ne demekti sevgililik?
ben o kadar bilmiyorum bu işlerin nasıl yürüdüğünü. bence taktikli bir şeyler bunlar, futbol gibi.
güzel görüntü erkekleri, güzel sözler kadınları etkiler, bu kadar.
bunların hepsi taktik.
sence ne?
buraya yazamayacağım kadar güzelsin.
her erkeği güzel bulduğum duyulmasın, yeni sevgilim gözlerimi raptiyeleyebilir.
güzeli görmek istiyorsa gözlerim ne suçum var?
alkol kokuyor odam.
dudaklarım uyuşuk.
benden etkilenen adamlar geliyor aklıma.
eşeli, aciz, sevimli adamlar.
onların bu sevimliliği, benim onları küçük bir çocuğa benzetmemden geliyor.
anne şefkati.
keşke benim kadar masum olsa çocuklarım.
martılara bağırabilselerdi camdan, sabahın beşinde.
deniz kıyısına gitselerdi, günün en güzel saatini sevişme sonrası uyumakla geçirmek yerine.
neden içmeme bu kadar karşısın?
en büyük savunmamı yaptım sana, kaçamak ve alıntı bir cevapla;
"ya doğuştan sarhoşsak, içince ayılıyorsak?"
bunu da eskiden etkilediğim bir adamdan çaldım, büyük ihtimalle o da etkilendiği bir kadından.
göz çevresindeki çizgilerim daha da çoğaldı,
eskiden beni çekici gösteren şeyler azalıyor gitgide,
bir insanın neden göz çevresindeki çizgiler buketteki çiçeklere benzer küçükken çizdiğimiz, resim defterimize?
beni önceden çekici kılan şey neydi hakikaten, söylemeyi unuttuğun?
klozetin tepesinde kim yarım saat telefonda konuşur,
insanların ya kaçarken ya sıçarken midir, akılları başlarına gelişleri...
uyumuyorsun şuan.
bazen, hissetmek istediğimde, hissederim seni.
hisler...
sanırım, bir kaç yudum daha gerek bana sesimin cızırtılı çıkmasına neden olan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder