6 Haziran 2015 Cumartesi

otururuz bir bankta,
sen arpa kokarsın, benim midemde ekşimsi üzüm kokusu.
anlatırsın ilk aşkını bana,
yaptığın fedakarlıkların komikliğini anlatırsın, gülerek.
sonra bir anda,
kahkahan gülümsemeye döner, gözlerin karşıdaki sazlıklara dalmış.
senin zoraki tebessümünü fark etmemem için şişeyi götürürsün ağzına.
insanları saçma buluşumuzdan konuşuruz,
sen dostlarının yanındaki taklit yapan mutlu yanını at bir kenara.
neşeni göster, sürekli dilimden düşmeyen neşeyi.
gerçek neşeyi.
sarı rengini göster bana
cılız vücudunu neden sevmediğini anlat, yiyorum yiyorum ama kilo alamıyorum bahanesiyle.
sahile gidelim dediğimde gidemeyen cesur adamı anlatırım sana.
sarı ve siyahlığıyla beni etkileyen adamı.
gözlerinin etrafındaki çizgilerden bahsedeyim,
yaşlılık belirtisi göbeğini kabullenmeyişine gülelim.
sonra?
sonra, tüm neşem durulsun bir anda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder