17 Mart 2016 Perşembe

bunun adı sorgu. bu kitaptaki sorgulama beyindeki sinirlerin gereğinden fazla hızlı olmasıyla alakalı. fazlayız, benim kadar sende fazlasın. seni özlüyorum. seni de. ve seni de. hepinizi birden sevebiliyorum. sevgimin hepsini bir anda tükettiğimi düşündüğüm zamanlar oluyor, sonra tanrı babanın bana bu kadar sevgi vermesini anlamaya çalışıyorum. durmadan sorgulayışım bu yüzden sanırım. seninle sigara içmeyi özledim, ve seninle, seninle de. sorgulamakla geçen zamanlarımın ardından kurguladığım hayatım beni bekleyecek, sonra bir karga güzelliğinde sabaha karşı öleceğim kafesimde. benim için sevinen tek erkeği düşünüp onun yanında hiç olamayışıma selam olsun. bir gün okuyacaksın diye güzel yazacağım, ve sen okuyacaksın diye, bir de sen okursun. okursun bence ya, en azından arka kapaktaki yazıyı okursun. burası benim beynim. hepinizden nefret ediyor hepinizi seviyorum. nefret ve sevgi arasında git gelin hızı, arttıkça fark yoka gider. fark yok olursa, karga ölür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder