20 Ekim 2015 Salı

sana çocukluğumu anlatmadım mesela,
büyüdüğüm evin bahçesinde oturup bir sigara içmedik karşılıklı, ben sana aklıma gelen anılarımı anlatırken.
saate bakıp saat onu yirmi iki geçiyor bak biz bu saatte hiç öpülmemiştik diyerek seni öpmedim.
fotoğraflarıma bakıp saçma saçma yorumlar yapmadın.
annem ben uyurken fotoğrafını çekmiş küçükken onu görüp "aa uyurken aynıymışsın" demedin.
sokakta sabahlayamadık seninle.
insanların yanındaki yapma mutluculuğumdan sıyrılıp sana geldiğimi göremedin.
insanlar görmez.
ben kör bir dilenciyim.
ben korkak bir sokak lambasıyım.
kaçar babamın eteklerine sığınırım.
ben sigaranın can verdiği son noktadayım.
henüz yanarken bir kenara fırlatılırım.
ben otuz sekizinci bölümüyüm kitabın,
ezbere bildiğin.
ben bir şarkıda aklına düşer bir şiirde ben deliyim derim.
"ben olsam bakmam bana, bir çorba bile yapmam bana, tüm bunları sen öğrettin bana sevgilim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder