23 Ekim 2015 Cuma

yağmur yağıyor,
tanrı bu şehirdeki aşıkları seviyor olacak ki onlar için romantik ortam hazırlıyor. Belki de tanrı duygusal bir pezevenktir diyorum içimden.
bir film özentiliğinden beş dakika fazlası olmayan adamların içlerinden geçirdikleri şeyleri dinliyor, bu konuda tanrı babaya çok kızıyorum.
sen bilmiyorsun diyor bana, kötülere planlarının yürüdüklerini hissettirmelisin diyor.
büyüyorum.
her konuşmamızda biraz daha büyüyor ve onunla tekrar konuşmak için fırsat kolluyorum.
martıların çığlıklarına karışıp bana geliyor sabah beşte.
yağmur olup sarı sokak lambasından kendini gösteriyor.
şiir okuduğum kediye daha önce ekmeğinden bir parça koparıp vermiş küçük bir kız çocuğunun içine doğuyor, izleyebiliyorum.
ben onu buluyorum,
tanrı baba gülüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder