28 Ocak 2016 Perşembe

konuşurken ellerini çok kullanıyordu, parmakları arada bir kasılıyor ve ellerini sürekli birleştiriyordu. dudakları konuşurken titriyordu ve bu ritimli titreme heyecanlı duruşunu bütünlüyordu. yalan söylediğini hakim olduğu bir konu hakkında konuşmaya başladığında anladım. hayatım boyunca bir sürü yalanla karşılaştım. insan neden yalan söylerdi, ben neden yalan söylerdim. acaba ben yalan söylerken insanlar bunun doğru olmadığını anlıyor muydu? belki de yalan söylerken o kadar güzel oynayabiliyordum ki duygularımla artık gerçek bir şeyden bahsederken bile karşımdaki insan yalan olduğunu düşünebilirdi. alışmıştım. yalanla aşınmıştım. ben kendi yalanlarımı düşünürken o samimiyetsiz suratına bakıyorum. gerçekten itici bir suratı var. ben neden burada oturuyorum? neden bu konuşmaya katlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder